kokostipset

20141022-215258.jpg
testade go greens kokosdryck idag. om jag inte vetat att det var kokosdryck hade jag inte smakmässigt kunnat gissa mig till det. synd, det smakar knappast heller som bounty om man gör varm kakao på det.

Om heidi

Jag är författare och frilansskribent. På den här bloggen sätter jag upp vardagliga betraktelser, bilder och en och annan dikt.
Det här inlägget postades i recept. Bokmärk permalänken.

En kommentar till kokostipset

  1. Deandre skriver:

    In this sluggish economy, you would think that selling expensive elciirtcety to businesses or homeowners would not be a good business. But the solar-power industry is doing exactly that. Solar power is more expensive that making electricity from natural gas, coal, wind or existing nuclear plants, and yet the business is booming. [See: U.S. solar power: doubling in 2010!]

Kommentera

