nstgrm

hör hur fler och fler talar gott om instragram. kom dit du också däger de. och jag, ja, egentligen, varför inte, jag fotograferar ju en del. men sen, en till liten app, nya lösenord… hmmm…

så, fördelar med instagram? nackdelar? övertyga mig!

Om heidi

Jag är författare och frilansskribent. På den här bloggen sätter jag upp vardagliga betraktelser, bilder och en och annan dikt.
Det här inlägget postades i Funderingar. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till nstgrm

  1. Mia skriver:

    Det tog mig ett tag att övertygas, men jorå, jag tycker det kan vara en av de roligare apparna, där man får sprida sina bilder utan begränsning. Inte för att jag ens fotar så mycket, men har liksom börjat mer. Och du tar ju bilder stup i kvarten. De skulle passa bra där.

  2. när det börjar skriver:

    Lätt som en plätt. Ser inga nackdelar. Kom, kom!

  3. Jolin skriver:

    Jag som nästan aldrig har något att säga i andra forum tycker att det funkar bra, just för att jag inte behöver säga något om jag inte har nåt att säga.

Kommentera

