några tankar jag tänkt idag

”eftersom iFånens batteri inte är laddat kan jag inte fara ut och jogga.”

”åh, nej, just det, det där måste jag ta itu med idag… nej, imorgon…”

”varm kakao och varma ostsmörgåsar, det var det första vi gjorde i huslig ekonomi på sjuan o högstadiet. då hade jag ju den där läraren som kallade alla elever vid deras efternamn. utom mig. varför?”

” shit, det här blir int ti någå…”

” wow, vad bra det här är!”

” ok, nu har jag sett två säsonger av girls. jag är inte helt övertygad om att jag gillar serien. måste fundera på den lite mer…”

” usch vad klockan är mycket, nu läggdags.”

Om heidi

Jag är författare och frilansskribent. På den här bloggen sätter jag upp vardagliga betraktelser, bilder och en och annan dikt.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

