leta efter ett viktigt papper bland hundratals viktiga papper

ja! jag hittade det viktigaste pappret till slut, översättningar till finska av några av mina dikter (de kan möjligen komma till användning de närmaste dagarna). varför är det alltid så jobbigt med alla de där mapparna med viktiga papper. och är de viktiga? viktiga idag, oviktigt imorgon.

ett annat skumt. jag lyckas inte kommentera på bloggar. jag skriver in kommentaren, jag fyller i o-robotsiffrorna och bokstäverna (jag insåg i ett ganska sent skede att siffran i den där rutan är en del av koden…) och ser hur det står ”publicerar” och min kommentar finns där. sedan. efter en stund. är kommentaren borta. det här har hänt de senaste dagarna när jag försökt kommentera här och här och här. nåja, mina kommentarer finns med er i tanken (medan jag utreder och det verkligen kan vara så att jag är en robot).

 

Om heidi

Jag är författare och frilansskribent. På den här bloggen sätter jag upp vardagliga betraktelser, bilder och en och annan dikt.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till leta efter ett viktigt papper bland hundratals viktiga papper

  1. Mia skriver:

    Hittade nog en kommentar av dig. Som jag kommenterat. Och jag har inga robotsiffror. Väl?

    • heidi skriver:

      så sant, jag förhastade mig där, det där med avskaffade robotsiffror är jag glad över (hoppas bara du inte drabbas av spam), att du godkänner kommentarer av kanske-robotar som jag.

Kommentera

