en del av dagens fynd

20130526-160930.jpg

bokplundring stod på schemat idag. vi cyklade iväg till ett fint hus med många fönster och bokhyllor, steg på, pratade, drack kaffe och botaniserade i boklådor. jag hade lagt upp en regel: max två böcker (lättare sagt än gjort…). det på bilden ovan är en del av det som fäljde med hem (det som rymdes i min väska).

Om heidi

Jag är författare och frilansskribent. På den här bloggen sätter jag upp vardagliga betraktelser, bilder och en och annan dikt.
Bild | Det här inlägget postades i böcker, Tidskrift. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till en del av dagens fynd

  1. minna lindeberg skriver:

    Gussigne säger jag bara…Det var länge sen.

Kommentera

