på måndag: belgrad

20130525-215234.jpg

20130525-215251.jpg

jag har blivit inbjuden till den här poesifestivalen. jag ser verkligen fram emot veckan i belgrad. poesi, film och allt möjligt, blir det! bra så!

och kanske, men bara kanske, antar jag mitt namn fonetiskt skrivet som artistnamn efter det här. kanske.

Om heidi

Jag är författare och frilansskribent. På den här bloggen sätter jag upp vardagliga betraktelser, bilder och en och annan dikt.
Det här inlägget postades i delta, jee!, Poesi. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till på måndag: belgrad

  1. Nej vad coolt! Grattis till inbjudan. Jag vill också ha ett lika fint artistnamn. Vad ska jag göra för att få in en fot i den Serbiska litteraturvärlden?

    • heidi skriver:

      tack! jo, jätteskoj! jag ska tipsa den Serbiska Litteraturvärlden om dig!
      (ps. ingen baby här, hur där?)

      • Ingen baby här heller. Där är vi lika, fast jag är mycket tjockare.

        Märkte annars just att Idun kallar dig Heidi från Wright. Jag ids inte rätta henne. Är jag dum?

      • heidi skriver:

        hoppas att det tjocka inte håller i sig så länge till, utan att det förvandlas till ett litet eget liv!

        nej, du är inte dum, från wright är ju på sätt och vis också rätt, och roligt att hon pratar om mig! och hoppas att vi snart får prata med varann, både idun och jag, och du och jag, och ja, varför inte allihopa tillsammans!

Kommentera

