.jag.skriver.tecknar.bostäver.ord.

i april gick jag en kurs i audiovisuellt berättande. den här filmen är en av filmerna jag gjorde. flera hittar du här.

Om heidi

Jag är författare och frilansskribent. På den här bloggen sätter jag upp vardagliga betraktelser, bilder och en och annan dikt.
Video | Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till .jag.skriver.tecknar.bostäver.ord.

  1. minna lindeberg skriver:

    Fina. Gillade mest den om huset.
    När du målade taket och det bakom farstun fanns ett kök.
    Var det så? Eller gick jag in i fel hus?

    • heidi skriver:

      jepp, rätt så! och vet du vad, jag fyndade en bok i dag! gick till ett hus, man fick plocka på sig böcker, jag hade en regel: bara två böcker (det blev fler). återkommer med bild och inlägg.

Kommentera

