the lady of shalott, 20 år senare

20130326-211135.jpg

nåt tag i januari lade jag upp en bild av en sida ut en gammal anteckningsbok. en story om min dag med enid blytons fem. det som finns ovan är en sida ur en gammal skolbok, från samma tid som anteckningsboken. tjugo år gammal, exakt på dagen. uppgiften var att skriva en egen version av the lady of shalott. möjligen en av de första dikter jag skrev. jag är kanske själv inte helt övertygad men min lärare verkar ju ha tyckt att den var excellent!

Om heidi

Jag är författare och frilansskribent. På den här bloggen sätter jag upp vardagliga betraktelser, bilder och en och annan dikt.
Det här inlägget postades i åhå!, dagens bild, dikt från förr. Bokmärk permalänken.

Kommentera

