delta, sls och nu är det lördag

20130209-123329.jpg

så blev det runebergsdag och jag var glad och lycklig och är det än. jag och min diktsamling delta prisbelönadessvenska av svenska litteratursällskapet! tusentack!

20130209-123401.jpg

och i anteckningsboken från förr i tiden hittade jag en skoluppgift som handlade om floddeltan. kanske jag redan år 1993 sådde ett litet miniatyrfrö för diktsamlingen…

och idag är det lördag, skönt och snöigt och ledigt!

Om heidi

Jag är författare och frilansskribent. På den här bloggen sätter jag upp vardagliga betraktelser, bilder och en och annan dikt.
Det här inlägget postades i åhå!, dagens bild, jee!. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till delta, sls och nu är det lördag

  1. Mia Skrifver skriver:

    Grattis du och delta!

Kommentera

