lucka lite senare

lucka nummer 14 i den här julkalendern låter vänta på sig. det är mycket som ska göras nu. snöflingor ska restaureras, skosnören flätas, jag tänkte ännu hinna ut i skogen och plocka lite svampar till sillsalladen och så vidare framåt och på den vägen är det.

nå, nä. men håll ut. jag ska nog lyckas öppna luckan senast ikväll, tar en kofot till hjälp.

under tiden kan ni till exempel titta på spotlight om bredband. sändes igår på yle fem.

eller så kan ni kolla in förra årets julkalender här på bloggen. jag har varit lite slarvig med att sätta in länkar varje dag. men här är nr 14, 2011.

Om heidi

Jag är författare och frilansskribent. På den här bloggen sätter jag upp vardagliga betraktelser, bilder och en och annan dikt.
Det här inlägget postades i julkalender, tv. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till lucka lite senare

  1. Malin skriver:

    Jag märkte nog… på den vägen är det!

Kommentera

