300 000 är mindre än 86 000

20121101-094900.jpg

Om heidi

Jag är författare och frilansskribent. På den här bloggen sätter jag upp vardagliga betraktelser, bilder och en och annan dikt.
Bild | Det här inlägget postades i åhå!. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till 300 000 är mindre än 86 000

  1. Mia Skrifver skriver:

    Till och med jag räknar bättre än så där.

  2. Charlotte skriver:

    Oj då. Betyder det här att fem myror inte längre är fler än fyra elefanter…?

    • heidi skriver:

      fel, fel, fel… det är dinosaurien som ska bort!
      fem fler än fyra? fyra fler än fem? … nio?!
      bra att du nämnde det programmet! diskuterade häromdagen ”vilse i pannkakan” och ”ika i rutan”, ”fem myror är fler än fyra elefanter” passar lite in i den skaran! jag måste hitta nåt barn att kolla på de här programmen med (visst kan jag kolla på dem ensam eller med nån annan vuxen, men skulle vara skoj att se hur barn uppfattar de programmen idag).

Kommentera

