/dagen/bilder/

20121026-231125.jpg
den här plasthunden har jag gått förbi ett antal gånger igår och idag. imorse strax efter att jag tagit bilden mötte jag en cyklist som halkade omkull. han hann på nåt satt hoppa av i fallet och cykeln kom glidande mot mig. den stannade ca 50 cm framför mig. tur att jag inte gick en meter snabbare.

20121026-231151.jpg
jag var en sväng till bokmässan. lyssnade på poesidiskussion mellan helena österlund och mathias rosenlund. sen läste helena en fin dikt om snö, kall och vit snö.

20121026-231159.jpg
sen gick eftermiddagen i lite andra tecken. jag blev lite konfunderad. efter det. när jag inte mer var konfunderad åkte jag till svenska ambassaden och tillställningen där.

20121026-231206.jpg
sen tog jag en spårvagn hem.

Om heidi

Jag är författare och frilansskribent. På den här bloggen sätter jag upp vardagliga betraktelser, bilder och en och annan dikt.
Det här inlägget postades i böcker, dagens bild. Bokmärk permalänken.

Kommentera

