jag är en robot för jag kan inte bevisa det motsatta

20121009-122000.jpg

jag försöker och försöker. skriver in ordet, fel, försöker med nästa. fel. tyvärr du och du och du! jag lyckas inte komma förbi robotfiltret. det beror inte på er, det beror på mig… jag lyckas inte kommentera på era bloggar! men jag gillar det ni skriver.

Om heidi

Jag är författare och frilansskribent. På den här bloggen sätter jag upp vardagliga betraktelser, bilder och en och annan dikt.
Bild | Det här inlägget postades i oh why?. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till jag är en robot för jag kan inte bevisa det motsatta

  1. Mia Skrifver skriver:

    De hade inte kommit på det där testet när de gjorde Terminator-filmerna. Då hade det inte blivit så mycket till filmer.

    • heidi skriver:

      nu hittade jag dina kommentarer som på nåt sätt hittat till skräpkorgen, ätits av robotarna… men varför hamnade de där måntro…

  2. Micko skriver:

    Oj nej. Dumma filter. Men kul om du ändå går in ibland o läser.

Kommentera

