festfoton

i torsdags hoppade jag, glad i hågen och med fint väder omkring mig, på tåget. i salo ösregnade det. misstag att inte ta med paraply … MEN! när jag kom fram regnade det i ca 10 minuter och sen var det klart.

målet för min färd var förlagsfesten nere vid havet. tillställningen var ju ungefär (precis) dubbelt så stor dom tidigare år nu när det inte var bara sch utan sch&söd!

malin satt idag upp några bilder från festen! tyvärr hittade jag inte en enda bild från kvällen i min telefon…

det blev sedan ett hastigt uppbrott på en bra kväll när vi som skulle hinna till sista tåget hem rusade iväg. vi hann just och just. men det är en annan historia.

Om heidi

Jag är författare och frilansskribent. På den här bloggen sätter jag upp vardagliga betraktelser, bilder och en och annan dikt.
Det här inlägget postades i dagens bild, delta, Evenemang, jee!. Bokmärk permalänken.

Kommentera

